Vandaag - 18:31
Op zaterdag 27 juni hebben we afscheid genomen van Mandy. Zij was jarenlang het gezicht achter de bar, maar deed veel meer dan het schenken van een drankje.
Voorzitter Lisette sprak haar waardering uit over de betrokkenheid van Mandy en haar inzet en bereidheid om altijd mee te denken. We konden altijd op Mandy rekenen of het nu ging om een competitiedag, toernooi of evenement. De afgelopen jaren zijn niet altijd makkelijk geweest, maar toch bleef ze zich met veel energie en flexibiliteit inzetten.

Lisette bedankte namens het bestuur en alle leden Mandy en haar team voor hun inzet en alles wat zij voor ATV Berkenrode hebben gedaan. Zij wenste Mandy een toekomst toe van geluk en nieuwe kansen, gezondheid en vooral veel plezier.

Mandy memoreerde dat ze al die jaren met plezier bij ATV Berkenrode heeft gewerkt.

Yvonne Gruis bracht in herinnering, dat met het afscheid van Mandy de vereniging ook afscheid neemt van een dynastie van horeca- en clubhuisbeheerders: oma Wilma met Jan, dochter Lia en kleindochter Mandy.

Paul van Bentveld meldde nog dat iedereen via de QR-code die her en der in de kantine hangt t/m 5 juli een bedrag kan overmaken voor een afscheidscadeau voor Mandy. Paul zal de totale opbrengst op maandag 6 juli aan Mandy overmaken.

Een bedrag kun je ook via de link hieronder overmaken:
Nieuwscategorieën
Het Hoge Land 1
2652 EA Berkel en Rodenrijs
40397685